Tema: Re: Banko SMS bajeriai
Autorius: netas
Data: 2010-03-06 12:26:41
Štai, šai,  tipinis lietuvio požiūris. Pavadinčiau "kaltumo prezumpcija".
Užtat ir
š**ka visi kas netingi ant galvos, nes lietuvis nepelnytai gavęs į galvą tik
tylės ir džiaugsis, nes juk "galėjo būti dar blogiau".  Ir dar kitus
nugesins, tipo koks tu durnas, sėdėk ir tylėk, o kas tyli - tas yra toooks
protingas.
Užtat ir galima čia kelti mokesčius kiek nori, karpyti pensijas, sukti
visokias LEO aferas ir t.t. Čia jums ne graikai ir ne prancūzai kurie jau
seniai būtų išėję į gatves.

O banko lygiu, tai man atrodo mergaitė pagal defaultą turėjo susiprast bent
atsiprašyti. Bet gal tik man taip atrodo. Gal bankas prisisamdęs 12 klasių
nebaigusių mergaičių, niekada jų į 1 dienos kursus apie bendravimą su
klientais nesiuntęs, nes gi kam čia babkes švaistyt, tegu runkeliai klientai
džiaugiasi kad išvis dar su jais kažkas kalbasi.