Tema: Re: Banko SMS bajeriai
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2010-03-07 10:58:02
Nusikaltstama veika gali būti padaroma tiek tyčia, tiek dėl neatsargumo. Taigi nepritempinėk kažkokios sąmoningos tyčios.
Jei netyčia nutrėškiu trijų vaikų tėtį gatvėje, tai jo vaikams jau kaip ir nieko neskauda? T.y., pareigos atlyginti neturtinę žalą nebus, nes aš įrodžiau, kad nusikalstamą veiką padariau netyčia?

Dėl nukentėjusiojo "pareigos" - apie ką tu čia buri? Manau, neteisingai interpretuoji sutartinius ir deliktinius santykius. Ar teisingai suprantu tavo žodžius? - t.y., nukentėjusysis nuo plėšimo, turėdamas teisę į neturtinės žalos atlyginimą, yra užkraunamas kažkokia "pareiga" UŽTIKRINTI, kad plėšikas niekada daugiau nieko neapiplėš? Umm.. paaiškink daugiau apie tą pareigą, nes nelabai įsikirtau .

Skaitau skaitau - matau tik laukinį vesterną ir reikalų sprendimą pagal "paniatkes".