Tema: Re: Verslo liudijimas
Autorius: T:\)
Data: 2010-03-09 18:23:14
keliu milijonu apyvarta gali buti ziauriai per maza, kad iseitu pasismadyti buhalteri ir teisininka. Va jei tai butu pelnas... :)
O siaip is praktikos, daznai buna taip, kad sefai (ar artimi jiems) sumasto "mokesciu optimizavima", viska igyvendina, o poviskam nunesa i buhalterija dokumentus ir belieka tada buhalteriui tik apskaityti taip kaip yra, arba aiskinti kaip cia viskas blogai ir kad jis dabar ims ir priskaiciuos dx mokesciu. Kaip supranti, antras varinatas mazai tiketinas, nebent tai yra akivaizdu ir rizika yra 100 proc, bet tokias kaip sis atvejis, bus teisiog ispetas vadovas apie galima rizika, dok nukisti i tolimiausia segtuva ir visi tikesis, kad vmi nepastebes :)

PS teisinkai alia advokatai ir pan mokesciu klausimais, mano nuomone, yra ziauriai nepatikimas saltinis, nes jie valgo duona ne is mokesciu aiskinimo ir skaiciavimo, o is kliento atstovavimo gincuose del mokesciu :) Teko girdeti pasakymu tokiam stiliui "taigi visi taip daro, sukciauk ir tu, jei ka as tave ginsiu ir manau laimesiu" o po visko kai pralaimi "pries valstybe nepasokinesi" :)

T:)

"Virtualus" <virtualus@mail.iki.lt> wrote in message news:hn5rjm$j1$1@trimpas.omnitel.net...
> Taip tiesa pasakius, jei tai manes nelies, tai kaip ir pofig... Aisku gaila,
> geri zmones, bet manau, kad normalu buhalteri ir teisininka pasisamdyti
> turetu kiekviena save gerbianti imone turinti keleto milijonu apyvarta...
>

> "VNO" <gabrielmTRINKSITA@takas.lt> wrote in message

>>> teikti. Tuomet sudariau sutarti su UAB, kad as jiems teiskiu tokias