Tema: Re: Verslo liudijimas
Autorius: T:\)
Data: 2010-03-09 16:23:18
individuali veikla gali buti vykdoma: a) isigyjus verslo liudijima b) neisigijus verslo liudijimo.
Taigi tu susimokesi visus mokescius kaip asmuo vykdantis individualia veikla su verslo liudijimu, plius imone nuskalpuos (lieps sumoketi mokescius) taip lyg butu samdziusi darbuotoja. Finale mokesciai bus sumoketi du kartus, tad fizinio asmens 99 proc neikas nejudins ir nesakys, kad tu cia bereikalao pirkai veslo liudijima, davai mes tau grazinsime pinigu :) PS isismtis jei matys, kad tu su verslo liudijimu per paskutinius 12 men tu gavai virs 100 klt, tada pareis PVM :) O siaip relax, isivertin busima rizika ir skaityk kad dabar turimokestine lengvata.

T:)

"Virtualus" <virtualus@mail.iki.lt> wrote in message news:hn5koi$m8a$1@trimpas.omnitel.net...
>O ar nebus taip, kad VMI pasakys, kad sita viekla turejo buti vykdoma
> iregistravus individualia veikla ir todel ponaiti tavo nesumoketas mokestis
> toks, bauda tokia ir delspinigiai tokie....?
>

> "T:)" <durniu@laivas.lt> wrote in message

>>> teikti. Tuomet sudariau sutarti su UAB, kad as jiems teiskiu tokias
>>> paslaugas. Pernai metais remiantis sia sutartimi gavau keliasdesimt
>>> tukstantuku. Buvau visiskai ramus iki siemet, kuomet issemiau nauja
>>> verslo
>>> liudijima. O jis siemet jau yra ant paprasto popieriaus lapo atspausdinta