Tema: Re: Verslo liudijimas
Autorius: T:\)
Data: 2010-03-09 18:03:57
"Junda" <vertimai@gmail.com> wrote in message news:hn5ovr$snn$1@trimpas.omnitel.net...
> atsakomybės visai neatleidžia. Kad šio apribojimo nežinojo įmonė tai
> netikiu, net ne buhalteriai tokius elementarius dalykus žino. Gal firma
> neturi net buhalterio? Firmai akivaizdžiai apsimokėjo.

Patikek, yra nemazai nezinanciu ka ten reiskai tos zvaigzdutes prie verslo liudijimo, ir buhalterius ir tie kas turi tuos verslo liudijimus.

> Pagalvok teoriškai, koks tikslas imti individualią veiklą, jei gali
> nemokėt mokesčių nuo pelno ir dirbt su verslo liudijimu? Toks štai ir
> skirtumas tarp veiklos, vykdomos su ind. veiklos pažymėjimu ir verslo
> liudijimu.

Individuali veika laikoma ir veikla su verslo liudijimu. Kaip ir sakiau, individualia veikla galima verstis: a) turint verslo liudijima b) be verslo liudijimo registravus (ir net neregistravus) vmi individualia veikla. Mokesciai skaiciuojami skirtingai, bet netikiu, kad vmi cia kazka perskaiciuotu is gyventojo puses. Pajamos gautos, mokestis sumoketas. Nauda gavo cia imone nesamdydama tam darbuotojo (arba kitos imones).

> Dabar iki gegužės 1 d. deklaruosi pajamas. Deklaruoti turėjus VL
> privaloma. Ten bus nurodytas ir pajamų mokėtojas - įmonė. Manau, nereik
> net patikrinimo (beje, jis gali būti atliekamas 5 metus nuo VL periodo),
> nes sistema, tikrinanti deklaracijas, pati išmes neatitikimą.

Na kiek pamenu, gyevntojas deklaruoja gautas pajamas gautas vykdant su verslo liudijimu nenurodydamas konkreciai is ko gavo ir jos regis deklaruojasi prie neapmokestinamu pajamu. Rizika yra tame, kad IMONE deklaruoja apie ismoketas ismokas ir ta ji jau turejo padaryti iki vasario 1 dienos. Ir ten jau bus nurodyta kokiam asmeniui kiek ismokejo ir pajamu rusis. Toliau jau neaisku kiek jie tikrina tarpusavyje siuos saltinius. Jie jie bus sudeje rysius, kad ziuretu is imones deklaracijos, kad pilietis x gavo yy pajamu, o yy pajamu deklaracijoje nera deklaruota tokios sumos prie apmokestinimu pajamu, tada tikrinti ar nera tokios sumos deklaruota prie neapmokestinamu pajamu (gautu su verslo liudijimu) tada jau lysti i verslo liudijimu duomenu baze ir tikriname ar tam pilieciui buvo isduoti verslo liudijimai, jei isduoti kokie ir arpagal juos galima teikti paslugas imonei. Kazko sudetingas tikrinimas mano nuomone, kazin ar dagyvene iki to vmi, bet nezinau kada gali jie prasukti toki tikslinima. Tam jie turi cielus 5 metus :)

> Atsakomybė gal ten kažkiek ir įmonei teks, bet tau tai 100 proc. Siūlau
> kaip nors tartis su VMI, gal bent delspinigių ir baudos išvengsi.

O as siulau sedeti ramiai ir laukti, nes mano nuomone, prieisnagai - atsakomybe teks imonei. Ir jei ka trumpins imone (pirma ja daznai paprasciau nuskalpuoti, ir minimum isieskos nemaziau nei dulkintu gyventoja, o sekmes atveju pripaisius darbo santykius pliusas zymiai didesnis). Ir tiesa pasakius, nezinau pavyzdziu kai butu trumpine gyventoja panasioje situacijoje. Jie turi tokiu - pasidalink.

T:)