Tema: Re: Verslo liudijimas
Autorius: T:\)
Data: 2010-03-09 16:41:12
ne nu zinoma, gali nueiti i vmi/sodra gulti kryzium mustis i krutine ir siulyti visiems pinigu :)
Realiai turi du variantus:
A. sedi ir lauki kokio patikrinimo. patikrinimo metu tikiesi kad nepastebes, o jei pastebes tai susimoki (kiek suderesi oficialiai arba neoficialiai) :)
B. Perklasifikuoji mokejimus pagal verslo liudijima i mokejimus lyg butu be jo (o jei tas zmogus pas tave dar ir dirba, tai iskarto kaip du ismokejima) susimoki mokescius ir delspinigius.

Abiem atvejais susimokes +- tiek pat. Tik A atveju tai gali ivykti arba ne ir tai bus ateityje. O B atveju cia ir dabar. Ziurek tai, kad siuo metu turi mokesciu, kuriuos sutaupei sukadamas per patenta atidejima (paskola), kurios gali nepareikalauti grazinti, o palukanos lygios delspinigiu (ir baudos jei gausi) sumai  :)

T:)