Tema: Re: Verslo liudijimas
Autorius: Junda
Data: 2010-03-09 17:20:28
Šis apribojimas įvestas berods nuo 2000 ar 2001 metų, kad įmonės
nebandytų versti savo darbuotojų imti verslo liudijimų ir taip išvengti
mokesčių (tai buvo paplitęs būdas pvz. vertimų biuruose). Nuo tada
patentas tapo verslo liudijimu. Kad šio apribojimo nežinojai, tai nuo
atsakomybės visai neatleidžia. Kad šio apribojimo nežinojo įmonė tai
netikiu, net ne buhalteriai tokius elementarius dalykus žino. Gal firma
neturi net buhalterio? Firmai akivaizdžiai apsimokėjo.

Pagalvok teoriškai, koks tikslas imti individualią veiklą, jei gali
nemokėt mokesčių nuo pelno ir dirbt su verslo liudijimu? Toks štai ir
skirtumas tarp veiklos, vykdomos su ind. veiklos pažymėjimu ir verslo
liudijimu.

Dabar iki gegužės 1 d. deklaruosi pajamas. Deklaruoti turėjus VL
privaloma. Ten bus nurodytas ir pajamų mokėtojas - įmonė. Manau, nereik
net patikrinimo (beje, jis gali būti atliekamas 5 metus nuo VL periodo),
nes sistema, tikrinanti deklaracijas, pati išmes neatitikimą.

Atsakomybė gal ten kažkiek ir įmonei teks, bet tau tai 100 proc. Siūlau
kaip nors tartis su VMI, gal bent delspinigių ir baudos išvengsi.