Tema: Re: Linkomanija vel...
Autorius: Vasaris
Data: 2010-03-05 23:53:28
Paprasčiau, priedo galbūt "fiziškesnis" įrodymas. Teoriškai galima su kokiu 1D mark'u ir sudėti skaitmeninius parašus ant fotkių, kad nekiltų klausimų, kad su tuo fotiku, tuo laiku ir toje vietoje daryta. Na gal antstoliui tokios problemos ir negresia, bet vat žurnalistas gali vietoje kokios karštos zonos ir pačytinti...