Tema: Re: Linkomanija vel...
Autorius: -o-o-
Data: 2010-03-05 12:53:51
nu esme man rupi esmesne, jei taip galima issireikst :), turiu omeny kada gi
pagaliau bus sesta prie "bendro stalo" piratai + medios prekiautojai,
owneriai t.t. ir pan., kad butu rastas koncensusas siuo klausimu. Nes dabar
vieni reikia, kad visi viska vagia, vardija milijardines menamas zalos
sumas, kiti gi dengiasi, kad viskas yra per brangu, ne tai rinkai, ir jie ar
taip ar taip nepirktu, ir pan ir t.t.. Ta reikia padaryti, kitaip nu shudas,
dvi stovyklos - dvi nuomones, o rezultate nieko.