Tema: Re: Linkomanija vel...
Autorius: and
Data: 2010-03-05 12:26:52
Svarbu suprasti, kokią funkciją antstolis atlieka. jis juk tik _fiksuoja
aplinkybes_. jis atsiseda prie kompo, nufotkina skryną ir protokole parašo,
kad skryne buvo tokie ir tokie vaizdai.
antstolis taip pat gali browserio lange atsidaryti kokį nors URL ir
užfiksuoti, kad "aš įvedžiau tokį ir tokį adresą, atsidarė šis puskapis,
kurio foto pridedu. amen."

o tada jau procso šalių reikalas, ką jie sugebės iš tokio įrodymo išknisti.

and