Tema: Re: Linkomanija vel...
Autorius: and
Data: 2010-03-05 12:24:18
mano nuomone, esmė yra, ne kaip surinkti įrodymus, o ar asmuo iš viso už
tokias veikas turi/gali būti baudžiamas (BK prasme).
sakykime, jei asmuo prispažįsta, kad jis atsiusntė failą ir jį sydino. Ar
tai nusikaltimas?
O kokia atsakomybė kyla trackerio valdytojui? Ar jis turi pareigą
monitorinti? Ar turi paeigą išimti linkus torrent saito valdytojas?

manau, čia yra įdomiausi klausimai. o procesas yra technikos klausimas.

and