Tema: Re: tęsinys: buto užliejimas ir draudimas
Autorius: Achtung!
Data: 2010-02-23 13:08:51
Jei ieskinys pateiktas konkreciai del uzpylimo uzsikisus vamzdziui - siunti
visus nx pas pirmininka arba nama administruojancia benrove ir tegul
aiskinasi jie kodel to vamzdzio nepriziurejo

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 4889 (20100223) __________

http://www.eset.com