Tema: Re: tęsinys: buto užliejimas ir draudimas
Autorius: AudLiut
Data: 2010-02-22 15:33:27
O jeigu rimciau cia idomiai gaunasi is draudimo puses, ar nera kazkur
fiksuojamos panasiu avariju butuose priezastys? Nes dabar gaunasi taip kad
as akivaizdziai matau, kad bega is kaimynu, pas mane jus sriubos, Kauno
vandenys sutvarko tai ir sako "zodziu" kad kaltas uzsikimses stovas, tuo
tarpu "NPC" kuris atsakingas uz tvarkinga stova, ramiai atsako, kad stove
problemos nera, nebuvo ir niekada nebus ... :)
Taigi kaltas lieku as nes vanduo bego per lubas...