Tema: Re: tęsinys: buto užliejimas ir draudimas
Autorius: Cube
Data: 2010-02-22 15:42:08
AudLiut wrote:
> O jeigu rimciau cia idomiai gaunasi is draudimo puses, ar nera kazkur
> fiksuojamos panasiu avariju butuose priezastys? Nes dabar gaunasi taip kad
> as akivaizdziai matau, kad bega is kaimynu, pas mane jus sriubos, Kauno
> vandenys sutvarko tai ir sako "zodziu" kad kaltas uzsikimses stovas, tuo
> tarpu "NPC" kuris atsakingas uz tvarkinga stova, ramiai atsako, kad stove
> problemos nera, nebuvo ir niekada nebus ... :)
> Taigi kaltas lieku as nes vanduo bego per lubas...

Na tai ir prasysi teismo, kad kviestu liudytojais "Kauno vandenu"
atstovus, manau jie kazkur fiksuoja pas save gedimus arba zodziu
paliudys. Taip pat kaimynus, kurie irgi paliudys, kad bego is bendro
stovo. Ir pasakysi, kad "NPC" rastas negali buti vertinamas kaip
obejektyvus irodymas, nes jie patys sioje situacijoje yra suinteresuota
salis - t.y. tikrasis kaltininkas, kuri ir reiktu traukti atsakovu.