Tema: Re: Akcininko teises
Autorius: BigM
Data: 2010-02-17 11:21:47
Jei vistik mąstysi apie kompromisą ir jis tave įkalbinės pasilikti ir pan.,
tai pasiūlyk jam tokį variantą, kad tau priklausytų bent 51% akcijų: turi
kuo pagrįsti, kad esi sąžiningas, laikaisi žodžio, mokėsi dividentus ar pan.
O va jis tavo pasitikėjimą yra praradęs ir su mažiau nei 51% tau tik nervai
tame darbe.

Iš to išloštum, kad nereikėtų kurti naujos įmonės, ieškoti darbuotojų, viską
įsukinėti kone nuo 0.