Tema: Re: Akcininko teises
Autorius: renookas
Data: 2010-02-07 20:17:22
tiesa sakant panasia pozicija ir priemiau.. arba dirbam arba nx man cia
kankintis ir kad po manim kapstytusi nzinodamas ka veikti. Arba dirbam
normaliai, arba tegu pats ble ir dirba.

Pokalbiu metu isaiskejo poziuris i mane, mano nuomone, ir jo mintis. Zmogus
isivaizdavo kad tures statytini tylu zmogiuka, kuris pasirasys ant visu
aferu.  cia gavosi kazkas turintis savo nuomen bando firma prikelti,
nebeparankus..