Tema: Re: Akcininko teises
Autorius: zigmas
Data: 2010-02-04 13:25:14
nuosirdus pasiulymas - baigti darba ir kaip direktoriaus ir kaip akcininko. ne proporcija 70-30 niekur nevedanti, nebet 70 - tavo dalis.

as su 30 proc praradau 3 metus. kai firma buvo pastatyta ant koju, ir pradejo nesti pelna- staigiai buvau ismestas is barsciu:)

taip kad jei jau dabar jauti kad tu darai garvezio darba - vienintelis nuosirdus pasiulymas - baigti ji siandien ir pradeti po kita veliava.

kaip sakau jau geriau nubraukti ideta darba, negu nubraukti kelis metus:)