Tema: Re: Akcininko teises
Autorius: buran
Data: 2010-02-07 22:12:28
18 straipsnis. Akcininko teisė gauti informaciją
1. Akcininkui raštu pareikalavus, bendrovė ne vėliau kaip per 7 dienas
nuo reikalavimo gavimo dienos privalo sudaryti akcininkui galimybę
susipažinti ir (ar) pateikti kopijas šių dokumentų: bendrovės įstatų,
metinių finansinių ataskaitų rinkinių, bendrovės metinių pranešimų,
auditoriaus išvadų ir audito ataskaitų, visuotinių akcininkų
susirinkimų protokolų ar kitų dokumentų, kuriais įforminti visuotinio
akcininkų susirinkimo sprendimai, stebėtojų tarybos pasiūlymų ar
atsiliepimų visuotiniams akcininkų susirinkimams, akcininkų sąrašų,
stebėtojų tarybos ir valdybos narių sąrašų, kitų bendrovės dokumentų,
kurie turi būti vieši pagal įstatymus, taip pat stebėtojų tarybos ir
valdybos posėdžių protokolų ar kitų dokumentų, kuriais įforminti šių
bendrovės organų sprendimai, jei šie dokumentai nesusiję su bendrovės
komercine (gamybine) paslaptimi, konfidencialia informacija. Akcininkas
arba akcininkų grupė, turintys ar valdantys daugiau kaip 1/2 akcijų ir
pateikę bendrovei jos nustatytos formos rašytinį įsipareigojimą
neatskleisti komercinės (gamybinės) paslapties, konfidencialios
informacijos, turi teisę susipažinti su visais bendrovės dokumentais.

Kaip suprantu, anas akcininkas turi >1/2 akcijų, todėl jam pareikalavus
ir pasirašius įsipareigojimą neatskleisti komercinės (gamybinės)
paslapties turi būti pateikti bet kokie įmonės dokumentai.

Bet privaloma pateikinėti tik įmonės dokumentus. Jokių papildomų
dokumentų / lentelių / analizų pateikinėti neprivalom.

Už dokumentų pateikimą galima imti mokestį, neviršijantį dokumentų
paruošimo sąnaudų. Bet jeigu dokumentus ruošia brangiai apmokamas
darbuotojas ir sugaišta daug laiko, įkainis gali susidaryti :)

renookas has brought this to us :