Tema: Re: Akcininko teises
Autorius: renookas
Data: 2010-02-04 11:40:17
cia imone kurioje anksciau buvau spjoves iseiti, o tada jos vietoje kita
padariau. ana bankrutavo. Atrode zmogus pradzioje suprato kad klydo, pradejo
mastyti, kazkokius sprendimus priimineti, nu px, darom sukam tavo uodega
galvojau, o ir pats avo finansus atsistatysiu. praejo kuris laikas ir zmogus
dar baisesnis tapo. ne tik sprendimu bet ir bandymai mane pakisineti
prasidejo, galiausia pasinaudodamas vadybininku pelna viso projekto sau
nusinese. Uz sita vienareiksmiskai nebus atleista jau. Ir siuo metu
santykiai lieka nebe draugiski, oo tik formalus, tiek kiek istatymiskai
privaloma su juo bendrauti. O jei isdegs  pora projektu tai isvis nx nnesiu
muila ir px tos akcijos, uzdirbsiu as gyvenime dar tu pinigu, kad ir busiu
patyres cia to minuso daxuja.