Tema: Re: Atlyginimo mazinimas
Autorius: DRX
Data: 2009-12-07 14:16:59
na tiesos nezinau nes algos ner. is darbo neiskentes isejau.
iseidamas nieko negavau. i VDI pridaviau. bet ten bobos paklause istorija
nugazdino mane - nejai i darba tai pinigu kaip ir negausi.
o is mano puses gavosi atlyginimo mazinimas    X alga >>  0lt
sodros ataskaita rodo 70lt mokesciu uz ta menesi. ir nebezinau ka daryt.
atsakymo is VDI dar laukiu