Tema: Re: Atlyginimo mazinimas
Autorius: VNO
Data: 2009-12-07 11:39:46
gal tada galiam pvz. kur taip privaciame ektoriuje yra, kad alga butu kaiciuojama nuo (neskaitans kolektyvines sutarties):

"kai istatymais, Vyriausybes nutarimais ar pagal
kolektyvine sutarti yra keiciamas tam tikros ukio sakos, imones ar
darbuotoju kategorijos darbo apmokejimas"

man butu idomu suzinoti kokios yra ukio sakos, kuriuose istatymais ar Vyriausybes nutarimais  yra reguliuojamos algos privaciame sektoriuje.

Aciu
VNO