Tema: Re: q: lizingas
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2009-11-24 18:32:20
tokiu atveju ir aš neįsikertu. Todėl ir reikia pasitikslinti pas užklausėją - ar žadėjote ponas lizingui sumokėti visą sumą pagal apskaičiuotą grafiką (su visom iš anksto paskaičiuotom palūkanom), ar tik tą dalį, kuri šiuo metu yra nepadengta?

Na, kaip pvz, tarkim liko 20 įmokų po 1000Lt. Viso toje dalyje sudaro: 12.000Lt skola + 8.000Lt palūkanomis.
Paskutinę įmoką sudaro (900Lt skola + 100Lt %). Pirmą įmoką sudaro tarkim (350Lt skola + 650Lt einamieji %)

Taigi, ar žadėjote grąžinti 20.000Lt iškart, ar visgi tik tą dąlį, kurią skolingi (12.000Lt skolos + 650Lt einamosioms palūkanoms padengti)?