Tema: Re: lizingas
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2009-11-24 13:02:48
Tu gal turi omeny neseniai surengto šou metu priimtą EP Rekomendaciją dėl naujojo LR įstatymo (nepilnamečių apsaugos nuo žalingo poveikio etc. blabla)? Vat būtent ta rekomendacija ir yra NEPRIVALOMA ir negali prieštarauti įstatymams.

O Direktyva - privaloma instrukcija pakeisti/pritaikyti mūsų įstatymus pagal Direktyvos nuostatas. Ir jei mūsų įstatymai jai prieštarauja - tai mūsų įstatymleidėjas PRIVALO pakeisti įstatymus, kad atitiktų Direktyvos nuostatas. Per nurodytą Direktyvoje terminą. Jei to nepadaro - dvi pasekmės: 1) EK gali inicijuoti kreipimąsi į ETT, ir pastarasis pystels baudą Lietuvai tarkim 200kEu, pradžiai, ir 2) piliečiai gali taikyti Direktyvą tiesiogiai, apeidami vietos įstatymus. Bet tik po termino pabaigos!

Pasiginčijam? :)))
J.