Tema: Re: lizingas
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2009-11-24 11:10:55
tai vat ish skambuchio jiems ir suzhinojau apie toki dzhiaugsma, liepe rashyt prashyma, kuriame nurodyt, kad pageidauju, jog man taikytu minimalu mokesti, tai tada, gal jie susmyles ir taikys ne 500lt, o kokius 200, tai vat ir norejau pasitiksint apie direktyvas, kurias galima butu irashyt i prashyma prie zhodzhiu "pageidauju, motyvuodamas shia ir shia direktyva, jog man sutarties keitimo mokestis nebutu taikomas" :)