Tema: Re: Priverstines neapmokamos atostogos
Autorius: neklausiu
Data: 2009-11-12 23:32:48
neik tiek ilgai, kazkur verslo ziniose ar buhalteriu laikrastyje buvo
paaiskinimas, kad dingsta sveikatos draudimas jei daugiau kaip menesi (?)
isbuni nemokamose atostogose, jei lusi koja ar siaip susirgsi sunkia kiauliu
gripo forma teks apsimoketi uz gydyma paciam apsidraudziant imokejus 2000+
Lt vienkartine imoka.