Tema: Re: Priverstines neapmokamos atostogos
Autorius: Aruniukas
Data: 2009-11-12 12:27:18
Darbo biržoje gali registruotis bet kuriuo atveju, visai nesvarbu, kokiu straipsniu darbdavys atleis. Jei gausi išeitinę išmoką, pašalpos skyrimas biržoje bus nukeltas tiek mėnesių, už kiek išeitinę. Galima dar čia pažiūrėti:
http://www.ldb.lt/Informacija/PatarimaiIeskantiemsDarbo/Puslapiai/nedarbo_ismoka.aspx