Tema: Re: Priverstines neapmokamos atostogos
Autorius: pjezo
Data: 2009-11-11 22:07:07
gali.
o darbdavys nieko neaiskines gali pasikviesti dar du tavo kolegas ir paskyti- "gerai gerbiamieji, jusu kolega "iPetka" nenori eiti nekmokamu, todel mes esame prileisti atleisti 3 darbuotojus, vienas ju "iPetka" o kiti du busite jus imkit ispejimo lapelius, esate ispeti kad busite atleisti po X menesiu ir gausi iseitine kompensacija uz y menesiu, jei jum kas nepatinka- dekokite "iPetka""

ir viskas ore, viskas teiseta.