Tema: Re: del zalos atlyginimo
Autorius: Linas Petkevicius
Data: 2009-10-11 23:13:29
Kad butu galima diskutuoti apie konkrecius argumentus, reikia konkrecios
situacijos. Pagal dabar turimus duomenis, jeigu jais remiantis butu
surasytas skundas, darbdaviui gavus kvietima i DI, uztektu paaiskinti, kad
darbuotojas tuo metu, kai buvo patirta trauma jokiu uzduociu darbovieteje jo
pavedimu neatlikinejo ir ka jis ten veike - nezino ir rastisko sutikimo
kazkuo uzsiimti ten nedarbo metu jis nebuvo daves.