Tema: Re: del zalos atlyginimo
Autorius: Anita
Data: 2009-10-11 12:11:57
uzduodam klausima paprasčiau-
kas parašyta biuletenyje
nes jei biuletenyje nieko neparašyta, po įvykio praejo 0,5 metų, kaip
irodysi, kas buvo?
iforminti tai galima. tik klausimas- kas darbuotojui is to?
nes pagal tai, ka matau, tai tikrai bus pripazinta, kad
darbuotojas nesilaike saugumo reikalavimu.
(na bent jau 90 proctikimybes).sakau del to, kad ne vienas toks nelaimingas
atsitikimas buvo, buvo bandoma daug pripaisyt, bet.. tikrina stipriai, nes
jei nelaimingas atsitikims darbe, tai moka sodra 100 proc. tai patikek, kai
jie prasieina...

kita vertus, nelabai supratau KOKIO dar zalos atlyginimo nori? pagal koki
straipsni? ar čia galvos trauma buvo?
nes siaip tai papeikimas garantuotas gali buti pagal DK. abiem. ir pamainos
virsininkui ir darbuotojui.