Tema: Re: del zalos atlyginimo
Autorius: Linas Petkevicius
Data: 2009-10-11 22:30:03

> Savo firmine, „argumentuota“ leksika apie akių spalvą, eskimo...

O ka? Teoriskai tai neimanoma?

> Kuo argumentuosi? Tik tuo, kad tau juokinga, ar kad tokia teisė/galimybė
> egzistuoja ir ji tau juokinga?

    Juokingi tokie pasvaigimai, kurie neturi nieko bendro su realybe.
Prifilosofuoti M.Juskausko lygyje daug galima - turbut ant popieriaus butu
galima irodyti,kad darbuotojui us luzusia ranka darbdavys tures i vergija
dviem simtams metu parsiduoti,o zmona ciulpt priesh miega. Taciau praktika
truputi kitokia, nei vien tik sausai pasiskaicius kodeksus. Nezinau kokio
protingumo klausejo darbdavys, taciau bent jau pagal pateiktus faktus,
apsiginti jam neturetu buti sunku. O visokie isvedziojimai "A vat
darbuotojas tada pasakys, kad...", tai jau nei o.law, o o.vaikudarzelis.