Tema: Re: antstoliai....
Autorius: Ninja666
Data: 2009-06-05 11:13:06
Blynas wrote:
> Demonstruoji savo Entelektą? Jei nori pasirodyti, koks tu protingas ir intelektualus, pradžioj išmok nežemint kitų, jolab taip nepagrįstai.

Na dėl kauno tai savaime aišku, kad nerimtai aš (gal :P), bet tiesą
sakant rimtai stebėtis ta auditorija teko.

Skridusios merginos buvo visos labai "ryškios". Manau, kad tikrai būtų
išsiskyrusios betkuriame lietuvos mieste. Na gal atitinkami analogi būtų
naujųjų lietuvių dainos "mergaitės iš rajonų" personažai.

Vyriškių apgrangos stiliuje dominavo treningai ir "nuplikusios galvos".
Žodynas irgi mane stebino.

Šiaip juos visus siejo vienas bruožas - visi jie kartu varė ant
lietuvoje likusių "idiotų".

Dar, tiesa, nepatiko tai, kaip keli "lupo", o po to girti strojino
stiuardeses - žemino savo įgeidžiais ir siuntinėjimais.

Na gal čia aš pats kaltas, kad nusprendžiau skrist rajaneiriu būdamas
neturtingas :/

P.S. turiu draugų, kurie išvažiavo dirbti kvalifikuoto darbo, bet tokių
yra mažuma. Turbūt dažniausias emigrantas - nepraustaburnis ir netašytas
stuobrys.