Tema: Re: antstoliai....
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2009-06-04 20:19:40
    Man yra buve, kad irgi del alimentu, is vieno darbo i kita pereidinejau
o as pats mokejas alimentus ir lapuku baisuline kruva per ilga laika
susidarius ir viskas buvo grazinta antstoliam o dali lapuku liko pas buvusi
darbdavi tai tie uzsirove kad gal uz metus skolingas esu ir t.t.. po to rekt
daviau buvusiam darbui atsirado visi popieriai, paaiskejo kad neskolingas,
bet susimoket teko vistiek jiem uz ju "DARBA" :)

    Na ir kita kart kai keiciau darba ir analogiskai buvo, nepamenu del ko
bet ir paaiskejo kad viskas sumoketa, bet vel teko susimoket, tiesa ten ta
suma nepasirode man didele, bet ant ko rimtesnio uzsiraus tai rukyt gales..
:)