Tema: Re: antstoliai....
Autorius: Blynas
Data: 2009-06-05 09:24:27
Ne tik apie gimtinę kalba... Juk bet kurioj šaly yra kažkokių debilizmų, kurie tobulinami ir sprendžiami, tame tarpe ir JAV, dėl kurios "mano" taip džiaugiasi. Beje, netikiu, kad ten jam viskas patinka.

Ponas John Smith, susitvarkykite kompiuterio laikrodį ir lietuvybę, nes išsikraipo ir atsakinėjančių į tavo žinutes, tiek tavo cituojamos žinutės.

Gali pasinaudoti Derink_OE (rasi gūglėj) arba
http://www.liks.lt/modules/tinycontent/index.php?id=25#oe