Tema: Re: Fantastika
Autorius: Blynas
Data: 2009-05-25 12:03:26
"VNO" <gabrielmTRINKSITA@takas.lt> wrote in message news:gvdjd1$ilo$1@trimpas.omnitel.net...
> taip ir suprask. Valstybe kol kas daugiau zodis, nei veiksmas.
> va nera rinkimu ir nereikia.
> nerupi valdziai, akd 50% zmoniu nebalsuoja.

Pasikartosiu. Tai kokiom priemonėm valstybė stumia save į balą?

> padarome barjera - jei nebalsuoja 70% zmoniu, rinkima inevyksta.
> o dabar pagalvok, ar bet koks pilitkelis sutiks tokia salyga iteisinti?

Ne tai kad politikai, bet aš pats nesutiksiu. Pakėlus barjerą iki 70% mes niekad nieko neišrinksim. Nes juk tie kur neina balsuot, tikrai nepradės eit. O jei ėjimą balsuot padarysi privalomą, tai tik patvirtins tavo paranoją, kad taisyklės tau yra primetamos :)

Kol kas balsavimas yra teisė, o ne privilegija - pačių žmonių pasirinkimas, nori balsuoti jie ar ne.

Baikim tas sąmokslo teorijas ir paranojas ugdyt, geriau paraginkim mus supančius žmones pasinaudoti savo teisėmis ne tik grąžinant sugedusį virdulį, bet ir balsuojant :)