Tema: Re: Fantastika
Autorius: VNO
Data: 2009-05-20 11:39:24
> pvz as matau savo pinigine, kiek uz ka moku, ziuriu ka ES moka uz ta
> pati ir man sunku patiketi kad cia viskas gerai. Jau net absoliuciom
> vertem ES uz daugeli dalyku moka pigiau, nekalbant apie musu kainu
> santyki su atlyginimais.

tu matai fakta. Nors aisku ten prekes pigesnes.
kai LT tures bent siokia tokia gamyba, kai tures tokio dydzio rinka, tada gal ir bus kaz ka panasaus.

as manau pas mus dar ilgai to nebus, nes mes neturime pagrindo tokia kaip ES situacija sukurti.

Musu Seimas nera suinteresuotas per savo 4 m kadencija daryti ilgalaikes investicijas.
Nes kita kadencija jau bus kitas Seimas.
Tad rupinamasi tik trumpalaikiais interesais.

> Teigi kad mes gyvenam geriau uz anglus?? Drasokai :) Ten bent jau yra
> vidutine klase, kuri pas mus yra tu grybauskaites vadinamu oligarchu
> uzspausta. Isivaizduok koks kapitalas liktu jei pvz visiems nuo visokiu
> duju, sildymu ir elektru liktu kad ir po 200lt. kiekviena menesi? Ar
> dar kalbetume apie kazkokia didele krize? Galbut ta krize musu is viso
> jautriai nepaliestu, vistik uzkampis beesam.
> Ir ko visi i ta anglija vis dar vaziuoja jei taip blogai?

O kur mes snekejome apie gera/bloga gyvenima?
As sakau, kad ES su savo "piniginiais" reikalai ne toli nuo musu.
Ten nera sventuju, kaip ir cia.

Del oligarchu, likuciu ir kas kam liktu - pagalvok kas sukure tokias salygas?
Nereikia taip vienasaliskai ziureti.
As irgi noreciau tokiu isskirtinu salygu verslui, tu manau irgi.

O palamai, tai tu gera tema uzkabinai - kas daro didelius pinigus tas ir politikus sokdina.
that's all. taip yra viur, ia nieko naujo.
tik pas mus apribojimu ir gresmiu oligarchams maziau - tad jie naudojasi situacija.

juokinga yra daug kas, is salies ziurint.
duju tarpininkai, elektros pikimas is rusijos krizes metu, kai savo elektrine yra, sildymo kainu augimas, kai zaliavu kaina mazeja.
ir t.t.

VNO