Tema: Re: Fantastika
Autorius: Blynas
Data: 2009-05-20 10:27:59
Su matematika viskas kaip ir gerai, bet va mano akyse Grybauskaitė turi 68% rinkėjų balsų. Kas yra rinkėjas? Tai tas žmogus, kuris turi savo nuomonę ir nori ją pareikšti. Absoliuti dauguma tos masės, kurie neatėjo į rinkimus, yra liurbiai be nuomonės, be ambicijų, be vilčių, be siekių ar tiesiog tinginių. Tokie niekur niekada neturi jokio balso, ir linkę nutylėt viską, kas nesusiję tiesiogiai su jais. Kam jie rūpi? Beje, tokie ir valdžiai nerūpi - jiems gi aktualūs yra rinkėjai, o ne piliečiai. Ar ne? :)