Tema: Re: Fantastika
Autorius: VNO
Data: 2009-05-19 20:59:05
> Reikalui esant tie 68% gali padidint prezidento galia. Puikiai tai supranti.

jau sakiau, pagal viska ka dabar turime, 68% gali padidinti prezidento gali tik, jei to nores seimas.

> Asmeniniai klausimai "tokiam kaip" VNO. Kam, tavo nuomone, reikalingas
> prezidentas Lietuvoje?

"demokratijos" atributas, dirbantis pagrinde uzsienio darbus.
LV ar EST prezidenta renka ju Seimas?
Kaip manai blogai tai ar ne, kad popsiniai rinkimai ten nevyksta?
Ar ju prezidentas del to blogesnis?

> Kam tada jo rinkimai? Koks skirtumas kas juo bus?
Ziurek i mano sakini del LV ar EST rinkimu.
Kam reikalingas? Asmeniskai man visiskai nereikalingas.

> Konstitucija as skaitau, o tu paskaityk doc'a i kuri linka imeciau. Ji
> parase ne "toks kaip" Flamx.

Nepyk, neskaitysiu.
Gal laisvalaikiu kada nors.
Siap esu linkes testi pokalbi, bet mano manymu uztektu citatu cia, rementis pvz istatymais.

VNO