Tema: Re: Fantastika
Autorius: VNO
Data: 2009-05-19 17:09:46
as teigiu, kad yra tik interesu grupuotes.
politinemis jas vadinti butu juokinga.

tu, pilieti, gali nuti kairiuoju.
bet prie ko cia seime ar vyriausybeje esantys kairieji?

teatre esi buves kada?
Pvz.: kurinys apie tai kaip grupele "zmoniu" atgavo "nepriklasomybe" nuo "komunistu".
ateina minia zmoniu, nes spektaklis geras.
visi 100% norinciuju gali ateiti, ateina 50%, is ju pvz 40% patiko tai ka jie pamate.

Tai negi manai, kad spektakle vaidine aktoriai ir tikruju yra "komunistai".
Tai tik vaidyba.

Nes kitaip teatro nebus.
Tas pats Seime - yra grupeles zmoniu, kurie vaidina teatre, kad ateitu bent 50% is 100% ir jie galetu si bei ta uzdirbti.

Ie jei kalbame apie Seima, tai ten zmones bent realiai gali bloginti ka ar gerinti, o prezidento teatra snegali ir to.

VNO