Tema: Re: Samata is rangovo
Autorius: Xeen
Data: 2017-06-08 19:45:06
ir dar vis bandai autosalono teikiamas paslaugas lyginti su ESO?
sekmes.
neturesi nuostoliu ir susimokejes uz iejima i autosalona (ESO gi ne
paslauga siulo, o susimoketi uz paslaugos "tiekima" ateityje...nu tipo
susimoki uz autosalono statyba ir turi teise jei nori pirkti masina jame).

o as ir bandziau pasakyti, kad ESO paslaugos turi buti skaidrios ir
nepalikti galimybiu nebaudziamiems ispusti samatas ir patureti klienta.
a ta jie sekmingai daro.