Tema: Re: Re:Samata is rangovo
Autorius: Gintas
Data: 2017-06-04 19:08:33
Pats rasai-Lesto yra uzsakovas. O darbus atlieka  imone X, kuri ir atsiskaito pries  Lesto. Kas tu toks esi tai imonei X? Ogi niekas. Tad kodel imone X turetu atskleisti, kokiais ikainiais jinai atlieka tuos darbus?

tikriausiai mes visi butumeme .laimingi, jeigi draudimo imone mums grynais atiduotu ta pinigu suma, kuria jinai sumoka uz musu masinos remonta, ivykus draudiminiam ivykiui.

"Audrius" <xkalvisx@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:oh0c23$jij$1@trimpas.omnitel.net...
Nevisai taip. Greičiau, kai nueini į servisą ir pasakai jog kažkas barška. Servisas pareikalauja sumos tolygios viso automobilio  kainai ir tipo neišnaudotus pinigus gražins. Tačiau po remonto pareiškia jog pinigai buvo išnaudoti visi ........... o teisinio pagrindo paprašyti samatos neturiu.
Ar tikrai?
Man prieš kelis metus naujai įvestam įvadui su visom medžiagom ir atstumais kainavo daug pigiau, o dabar tą patį ivada patraukti 3 metrus ir patrumpinti kabelį sumokėta beveik 3000€ ir negaliu gauti samatos? Na tada kažkas negerai su įstatymais. Ar jums taip neatrodo?