Tema: Re: Samata is rangovo
Autorius: Gintas
Data: 2017-06-05 21:35:46
Eso, pasiule klientui elektros ivada uz suma X, kurio tiesimo darbus atliks imone Y. Pinigus is kliento ESO paima is anksto. Klientas su maksimalia suma supazindinamas ir jis su ja sutinka.
Jeigu ESO manys, kad is kliento uzdirbo per daug-galbut dali pinigu klientui grazins.Pasitaiko netgi tokiu atveju.

Kuom tai skiriasi nuo auto salono, kuris ivardijo tamstai masinos kaina, nesakydamas kiek bus is siu pinigu sumoketa variklio gamintojui? O tamsta paskui pasipiktino, kad masina yra per brangi, nes variklis (ar viskas) pagaminama gerokai pigiau ir salonas pernelyg daug "atsikanda"