Tema: Re: Re:Samata is rangovo
Autorius: Audrius
Data: 2017-06-04 10:15:15
Nevisai taip. Greičiau, kai nueini į servisą ir pasakai jog kažkas barška. Servisas pareikalauja sumos tolygios viso automobilio  kainai ir tipo neišnaudotus pinigus gražins. Tačiau po remonto pareiškia jog pinigai buvo išnaudoti visi ........... o teisinio pagrindo paprašyti samatos neturiu.
Ar tikrai?
Man prieš kelis metus naujai įvestam įvadui su visom medžiagom ir atstumais kainavo daug pigiau, o dabar tą patį ivada patraukti 3 metrus ir patrumpinti kabelį sumokėta beveik 3000€ ir negaliu gauti samatos? Na tada kažkas negerai su įstatymais. Ar jums taip neatrodo?