Tema: Re: Samata is rangovo
Autorius: Gintas
Data: 2017-06-07 08:30:19
O kas uz ta salono pastatyma sumoka, jei ne salono klientai?

Jau rasiau-naglai ESO elgiasi. Esu turejes gincu su ESO. Vien ka reiskia tas faktas, kad netiketai nutrauke el. energijos tiekima, istatymiskai jie privalo atlyginti tik tiesioginius nuostolius? O kokie tiesioginiai nuostoliai, atjungus el energija butui 3men? Tik pirma diena sugedes maistas saldytuve ir tai tik tuo atveju, jei turesi jo pirkimo cekius. Monopolistai gali sau daug leisti, ypac su valstybes palaiminimu