Tema: Re: Samata is rangovo
Autorius: Xeen
Data: 2017-06-06 23:02:49
a bent jau tuo kad autosalonas nepraso susimoketi uz autosalono
pastatyma vien tam, kad galetu parduoti paciam masina.
a siuo atveju, ESO praso susimoketi uz tai, kad paskui klientui galetu
parduoti elektra.
ir kas blogiausia - masina gali ir kito gamintojo pirkti, kurio kaina
priimtinesne. A va kabelio niekas be ESO nepraties.
Ir kazkodel ESO parduodamos produkcijos kaina kontroliuojama kazkiek
valstybes, o autosalono ne...

ar ne viesosiomis paslaugomis tai vadinama? ir todel naturalu butu
noreti (bet bent jau kolkas noreti), kad tokiu paslaugu tiekimas butu
protingomis kainomis, o ne is palubinsko.

dar bandome rasti panasumu tarp maksimos ir ESO teikiamu paslaugu?