Tema: Re: teisinis absurdas: ar galima eiti pas gydytoja darbo metu?
Autorius: ejs
Data: 2016-08-16 11:25:49
2016-08-16 11:16, fenix@w rašė:
> galima issamiau? mano darbo sutartyje aiskiai parasyta 40val.
> tai tipo galima viena diena pazymeti 7, kita 9 val ir viskas bus ok???

144 straipsnis. Darbo laiko trukmė

  1. Darbo laikas negali būti ilgesnis kaip keturiasdešimt valandų per
savaitę.
  2. Kasdieninė darbo laiko trukmė neturi viršyti aštuonių darbo
valandų. Išimtis gali nustatyti įstatymai, Vyriausybės nutarimai ir
kolektyvinės sutartys.

150 straipsnis. Viršvalandinių darbų apribojimas
  5. Viršvalandiniu darbu nelaikomas administracijos pareigūnų darbas,
viršijantis nustatytą darbo trukmę. Tokių pareigų sąrašas nustatomas
kolektyvinėse sutartyse, darbo tvarkos taisyklėse.

--
ejs