Tema: Re: teisinis absurdas: ar galima eiti pas gydytoja darbo metu?
Autorius: fenix@w
Data: 2016-08-12 17:05:37
> O cia jau kaip rasiau - ne tavo reikalas. kai tau alga moka - ar tu
> rupiniesi, kad buhaltere teisingai sodra paskaiciuotu, deklaracija vmi
> priduotu ir panasiai? Ne? Tai ir cia ne tavo reikalas.

dekui dar karta. sita supratau!!!
paklausiu is istaigos vadovo varpines: kad jis nenukentetu per mane, ka
jis (as) turi pasakyt personalo skyriui - as dirbau 6 valandas ar 8?

hipotetine situacija, kuri gali buti reali: ateina po menesio dar karta
tos pacios bobos is steigejo istaigos ir sako "pateikite praejusio
menesio darbo laiko apskaitos ziniarascius" tabelius vienzho. Ten
matosi, kad pazymeta - ta diena dirbau 8 valandas, kai realiai dirbau
tik 6. Ant tabelio personalo zmogaus ir vadovo parasai. kas kaltas?