Tema: Re: teisinis absurdas: ar galima eiti pas gydytoja darbo metu?
Autorius: fenix@w
Data: 2016-08-12 16:53:15
2016.08.12 16:50, Linas Petkevičius rašė:

> O cia tas pats, tik kulturingai ir darbo inspekcijos zodziais:
>
> Darbuotojai, pajutę neigiamą darbo ar darbo aplinkos poveikį sveikatai,
> taip pat turi teisę darbo
> metu pasitikrinti sveikatą. Vidutinį darbo užmokestį darbuotojui už šį
> laiką darbdavys moka tais
> atvejais, kai sveikatos priežiūros įstaigos išvadoje po tikrinimo būna
> nurodyta, kad darbas ir (ar) darbo
> aplinka pakenkė darbuotojo sveikatai.

ant sito galiu nepritempt. realiai buvau del chronisko kaires puses
veido skausmo, bet kad isvadoje gydytoju to priezastis bus irasyta
"darbas" tai abejoju. nors galejau gydytojai istrimituot. promachas.

> Kitais atvejais darbuotojas savo iniciatyva darbo metu sveikatą gali
> tikrintis administracijos
> leidimu ar pasinaudoti kasmetinėmis arba nemokamomis atostogomis.
> žinotina, kad neatvykimas į
> darbą administracijos leidimu neįskaitomas į darbuotojo darbo laiką ir
> už šį laiką darbo užmokestis
> nemokamas.

administracija leido.
tai mano ta darbo diena dabar yra 8 val minus tas laikas, kuri nebuvau?
as turiu tai pranesti savo istaigos personalo skyriui? right?