Tema: Re: teisinis absurdas: ar galima eiti pas gydytoja darbo metu?
Autorius: Bronco
Data: 2016-08-13 19:14:27
On 2016-08-12 16:53, fenix@w wrote:

> administracija leido.
> tai mano ta darbo diena dabar yra 8 val minus tas laikas, kuri nebuvau?
> as turiu tai pranesti savo istaigos personalo skyriui? right?

Spėju, jog dauguma jau nesupranta, ką čia tu nori padaryti, ką ir nuo ko
ir kaip "atsimušti" :)

Standartiniu atveju, jei tave tavo tiesioginis viršininkas išleido į
polikliniką, tai tu ramiai eini į polikliniką, o grįžęs iš jos praneši,
jog grįžai ir dirbi sau ramiai toliau. Kas, kaip ir kokiu iškreiptu būdu
tuo metu įstaigoje linksminosi, tavęs neturi dominti iš viso. Jei tau
bandys kažką "pripaišyti", gausi rašyti pasiaiškinimą, va, jame ir
parašysi, jog išėjimui leidimą gavai iš tiesioginio viršininko. O toliau
tegul jie ten patys linksminasi.

Dėl tabelių pildymo, jei pildai juos pats, tai šventos ramybės dėlei
išbrauk tas dvi valandas, nes teoriškai taip ir priklauso padaryti. Jei
pats tabelio nepildai, tai ir ne tavo galvos skausmas ten į jį tas dvi
valandas įtrauks ar išbrauks.