Tema: Re: teisinis absurdas: ar galima eiti pas gydytoja darbo metu?
Autorius: fenix@w
Data: 2016-08-12 16:57:39
2016.08.12 16:55, Linas Petkevičius rašė:
> Ne, neturi. Tu turi pranesti savo darbdaviui, ka jau ir padarei. nelabai
> suprantu - is kur toks noras kazka daryti?

todel, kad reikia apsiformint. proto galiunai noretu, kad as toje
istaigoje nebedirbciau. is esmes - man kaip ir px, turiu ka veikt, tik
norisi gerai atsimusht.

klausimas mano labai paprastas: kas istaigoje ir ka turetu padaryt
(rastai ir dokumentai turiu omenyje), kad viskas butu leeeedas teisine
prasme.