Tema: Re: Anksciau istatymas - dabar nusikaltimas. Ar teiseta uz taibausti?
Autorius: Fred
Data: 2016-07-18 22:27:11
7/17/2016 23:14, Aras rašė:
> Kuris šiuolaikinis įstatymas leidžia žudyti?

Pas mus žudymas atšauktas, tačiau buvo gi kažkada įteisintas. Vis dar
yra šalių, kur galima žudyti, jei žudymas pavadinamas "mirties bausmė".
Galiausiai, atmeskime žudymus, ilgalaikis įkalinimas irgi nemenkas
malonumas. Tie sovietų laikais tremiantis ir įkalinantys žmones asmenys
dabar kažkodėl yra nusikaltėliai prieš žmoniją. O ar bus teisėjai tokie
patys nusikaltėliai prieš žmoniją, jei ateityje, tarkime, narkotikai
taps legalūs? Ar jie bus teisiami už šimtus pasodintų žmonių? Ko gero,
dabartinė karta į šį klausimą neatsakys, atsakys būsimos kartos...